hanmiemalawi.reismee.nl

Voorbereiden, voorbereiden, voorbereiden…

De afgelopen weken en de komende tijd staan in het teken van het voorbereiden van onze reis. Wat komt er veel bij kijken! Laatst is Hannah op gesprek geweest in het LUMC om te horen welke vaccinaties er nodig zijn voor Malawi. Dat bleken er een heel aantal te zijn! Hepatitis A, Hepatitis B, Gele Koorts, DTP en eventueel de Rabiës. Dit alles werd genoteerd in het benodigde ‘gele boekje’, een soort vaccinatiepaspoort die je nodig hebt voor het land.

Zip Your Lip Malawi (13 op 14 juni 2015)

Daarnaast zijn we bezig met onze 2 sponsoracties. Komend weekend gaan we met onze jeugdkring (12 tieners) 24 uur niets eten voor het goede doel. De tieners hebben al veel mensen benaderd om hun te sponsoren voor deze actie. Met elkaar hopen we een mooi bedrag op te halen voor het project. De actie duurt van zaterdag 18uur tot zondag 18uur. In die tijd gaan we met elkaar een goede tijd doorbrengen: spellen, een jongens- en meidenactiviteit, slapen, de Joh. de Heer avond voorbereiden en natuurlijk elkaar beter leren kennen!

Smile

Joh. de HeerDriegangendiner(50+) maandag(avond) 22 juni 2015

Voor de mensen van 50+ organiseren wij met onze jeugdkring een compleet avondje uit met een heerlijk driegangendiner en aansluitend een Joh. de Heer zangavond. Dit zal plaats vinden in ‘de Haven’. Er is veel enthousiasme. Leuk om te zien! Wilt u er ook bij zijn of kent u iemand die het leuk zou vinden om te komen? De dinerbonnen (€7,50) zijn vanaf 7 juni te koop in de Foyer na de dienst of u kunt mailen naarhannahkoning@live.nl. De opbrengst gaat naar ons Malawi-project. Aanvang dinergasten met ontvangstdrankje: 18.00. Start diner: 18.30.

Joh. de HeerZangavond(iedereen welkom) maandag(avond) 22 juni 2015

Voor een ieder die graag een avond Johannes de Heer liederen zingt, u bent vanaf 19.45 welkom bij de Joh. de Heer zangavond. Samen onze God loven en prijzen. Tussen het programma door zullen Hannah en Mieneke kort iets vertellen over het project in Malawi. Ook is er gelegenheid voor het stellen van vragen en zal er een collecte zijn voor het project. Voor dit gedeelte van de avond hoeft u zichnietaan te melden.

Verdere info…

• Op vrijdag 3 juli hebben we een voorbereidingstraining in Amsterdam via Stichting Muses. Die dag worden we verder toegerust voor onze reis in Afrika.
  • Kokers gezocht! Wilt je een bijdrage leveren aan ons Malawi Project en de Joh. de Heer avond voor onze 50+ers? Wij zijn nog op zoek naar Sponsor-kokers. We verwachten een grote groep mensen. Vind je het leuk om een gerechtje voor ongeveer 10 personen te koken? Meld je dan aan viamienekekralt@gmail.com.
  • Werken bij Chitipi kost ongeveer 2000 euro per persoon. We zijn superblij en dankbaar met het bedrag van 900 euro wat we inmiddels opgehaald hebben. We hopen nog meer giften/sponsors te krijgen voor ons project. Hartelijk dank voor de mensen die ons al gesteund hebben!
  • We hebben onwijs veel zin in onze reis!
  • Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Bedankt voor al jullie steun, gebed en enthousiasme!