hanmiemalawi.reismee.nl

Nog 2 nachtjes!

Hallo allemaal!!

Over 2 dagen vertrekken wij naar Malawi! We kijken er enorm naar uit! De koffers zijn zo goed als ingepakt, alle voorbereidingen zijn gedaan: we zijn klaar voor vertrek! Toen we gisteren samen belden bespraken we nog even onze verwachtingen en fantaseerden we over de locatie en het werken daar.

Zondag 30 augustus zullen we 's morgens uitgezegend worden in de Baptistengemeente in Katwijk, om 10.00uur. Daarna zullen we nog even met onze gezinnen lunchen en vervolgens vertrekken we naar Schiphol. Om 19.45 zal ons vliegtuig opstijgen. We reizen via Frankfurt, Ethiopië en dan vervolgens landen we in Lilongwe - Malawi. De reis zal al met al zo'n 20 uur duren. Wel spannend om zo lang te moeten reizen over allerlei landen en gebieden. Gelukkig reizen we gezellig samen :-)

Wilt u bidden voor:

- Onze reis
- Onze gezondheid
- De 32 kinderen op het project Chitipi
- De mensen die we ontmoeten

We proberen om vanuit Malawi regelmatig van ons te laten horen. Echter weten wij niet hoe het internet daar geregeld is. Onder onze verhalen heb je de mogelijkheid om te reageren en iets van je te laten horen. Leuk dat jullie ons volgen!

Mieneke en Hannah

Marleen

Heel veel zegen op jullie mooie trip! Liefs, Marcus, Marleen en Jeske.

Dorine

Eindelijk is het zover, Mieneke! Geniet van een toffe tijd met de kids, het werk en de geuren en kleuren van Afrika.. :-) Veel plezier!