hanmiemalawi.reismee.nl

Nog eventjes wachten...en het is zo ver!

Wouw!
Nog eventjes en het is zo ver! Over minder dan een maand zijn wij al in Malawi! We leven er onwijs naar toe en zien er naar uit wat we daar allemaal gaan beleven en meemaken.
De laatste voorbereidingen zijn getroffen, malaria tabletten, ORS en andere middeltjes om ons daar op de been te houden zijn in huis gehaald. Langzaamaan leggen we steeds meer dingetjes apart die mee moeten naar Malawi. Ook medevrijwilligers die dezelfde tijd in Malawi zitten als wij, contacten ons om alvast kennis te maken. Leuk om te zien dat, waar we zo lang naar uitgekeken hebben, steeds dichterbij komt. Inmiddels is iedereen in onze omgeving ongeveer op vakantie en zijn wij nog even hard aan het werk. Gelukkig is het in Nederland ook mooi weer:D De acties voor onze financiën zijn voorbij. Regelmatig krijgen we nog giften binnen waar we natuurlijk super blij mee zijn! Bedankt daarvoor! Met de kinderen hopen we veel leuke dingen te gaan doen en ze een onbezorgde tijd te geven. Wat heel leuk is om te merken is dat jullie allemaal zo betrokken zijn. Steeds meer mensen informeren wanneer we gaan vertrekken en of we er al zin in hebben. Op dit moment hebben we niet echt veel te melden, behalve de laatste afronddingetjes voor onze reis. Een aantal dagen voor vertrek zullen we nog een blog schrijven en ook in Malawi hopen we (als het internet mee zit) regelmatig iets van ons te laten horen! Wil je automatisch een mailtje krijgen over nieuwe blogs? Vul dan hier je e-mailadres even in bij het kopje ‘blijf op de hoogte’: http://hanmiemalawi.reismee.nl/

Hartelijk dank voor al jullie support, enthousiasme, steun en gebed! Het bemoedigt ons enorm!

Jullie horen van ons :D

Liefs, Mieneke en Hannah

Roelie

Aaaaah, heel leuk en positief dat jullie dit gaan doen! Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan beleven. Jullie zullen tot zegen daar zijn! X

Edwin & Martijne

Hey Hanmie!

mooie site hoor, en wat komt het al dichtbij zeg! Heel top dat jullie dit doen en leuk ook om jullie te kunnen volgen!

Miss C

Mis jullie nu al :'(